Veelgestelde vragen

  1. Waarom een huurdersfestival?
  2. Voor wie is het huurdersfestival bedoeld?
  3. Is de locatie goed bereikbaar met openbaar vervoer?
  4. Kan ik ook met de auto naar het huurdersfestival?
  5. Is de locatie toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers?
  6. Hoe bestel ik een kaartje voor het huurdersfestival?
  7. Zijn er ook kaarten te verkrijgen aan de zaal?
  8. Ik wil met een grote groep komen. Hoe regel ik kaartjes?
  9. Ik heb een kaartje besteld, maar ik kan bij nader inzien niet komen. Wat moet ik doen?
  10. Help! Ik heb het pdf-bestand met mijn ticket per ongeluk verwijderd van mijn computer. Wat nu?
  11. Waarom vraagt de Woonbond een eigen bijdrage voor deelname aan het huurdersfestival?
  12. Ik ben lid en wil graag naar het huurdersfestival, maar ik heb geen geld voor een kaartje. Kan ik toch komen?

Inhoudelijk


1. Waarom een huurdersfestival?

De Woonbond ziet het als taak om huurders te verenigen en te versterken. Samen sta je sterk! Het huurdersfestival is bedoeld om inspiratie op te doen, ervaringen te delen én om samen in te zetten op een toekomstbestendige huursector. Het huurdersfestival is ook vooral bedoeld als een leuke ontmoetingsplek voor alle leden van de Woonbond.


2. Voor wie is het huurdersfestival bedoeld?

Het festival is bedoeld voor alle leden van de woonbond; persoonlijke leden en huurdersorganisaties. Maar óók voor bewonerscommissies en huurders die zijn verbonden aan de lidorganisaties van de Woonbond. Individuele huurders en huurdersorganisaties kunnen altijd lid worden van de Woonbond.


Locatie en parkeren


3. Is de locatie goed bereikbaar met openbaar vervoer?

De Rijtuigenloods bevindt zich op 5 minuten lopen van Amersfoort Centraal Station op het terrein ‘de Wagenwerkplaats’. Wanneer u met meerdere personen reist (vanaf 4 personen), dan kun u voordeliger reizen met NS Groepskorting. Voor informatie over werkzaamheden aan het spoor kunt u terecht op: www.ns.nl/werktrajecten. U kunt uw route plannen via http://www.9292ov.nl.


4. Kan ik met de auto naar het huurdersfestival?

Met de auto is deze evenementenlocatie uitstekend bereikbaar via uitvalswegen A28 en A1. Wie De Rijtuigenloods met de auto bezoekt kan gratis parkeren op eigen terrein. Er zijn laadpalen aanwezig voor electrische auto’s. Actuele werkzaamheden in de omgeving van de locatie kunt u vooraf online controleren.


5. Is de locatie toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers?

Met uitzondering van enkele wagons (subruimtes) is de locatie goed toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers. De hele locatie bevindt zich op de begane grond.


Kaarten bestellen


6. Hoe bestel ik een kaartje voor het huurdersfestival?

Via het online registratieformulier op deze site kunt u kaarten bestellen. Persoonlijk leden kunnen maximaal twee kaarten bestellen. Lidorganisaties kunnen maximaal 20 kaarten reserveren. Ook onderliggende huurdersorganisaties en bewonerscommissies kunnen op hun eigen organisatienaam  kaarten reserveren.


7. Zijn er kaarten te verkrijgen aan de zaal?

Nee, om logistieke redenen zijn er geen kaarten te verkrijgen aan de zaal. U kunt t/m 2 november via het online registratieformulier een kaartje kopen, tenzij het evenement dan al vol is.


8. Ik wil met een grote groep komen. Hoe regel ik kaartjes?

Via het online registratieformulier kunt u meerdere kaarten tegelijk bestellen met een maximum van 20 kaarten. Wilt u meer kaarten reserveren stuur dan een email naar ledendag@woonbond.nl.


9. Moet ik mijn kaart annuleren als ik toch niet kan komen?

Tot 7 dagen voor de begindatum van het huurdersfestival kunt u het entreegeld van uw kaart(en) terugvragen. Daarna kan dat niet meer omdat we dan de nodige kosten maken op basis van uw aanmelding. U kunt uw kaart(en) annuleren en uw entreegeld terugvragen via uw account op Eventbrite. Wanneer u daar niet uitkomt kunt u een e-mail sturen naar ledendag@woonbond.nl onder vermelding van uw naam en het e-maildres waarmee u de kaart(en) besteld heeft.


10. Help! Ik heb het pdf-bestand met mijn ticket per ongeluk verwijderd van mijn computer. Wat nu?

Geen paniek. Uw ticket is nog altijd beschikbaar in uw EventBrite account. Ook als u het mailtje met de pdf-bijlage (uw ticket(s)) per ongeluk hebt weggegooid.

  1. Mogelijk had u al een account op EventBrite, of hebt u direct na de bestelling van het kaartje een account aangemaakt. Log in bij EventBrite om uw ticket(s) te downloaden en printen.
  2. Misschien had u nog niet de moeite genomen om een account te maken op EventBrite. Via de login- en aanmeldpagina kan dat alsnog. Daarbij moet u aanmelden met het e-mailadres dat u ook gebruikt hebt bij het bestellen van uw ticket(s).

Lukt het niet om uw ticket(s) op te halen via EventBrite? Mail dan naar ledendag@woonbond.nl. Wij zoeken uw ticket(s) dan terug in het reserveringssysteem en mailen u een kopie.

Ieder ticket heeft een unieke streepjescode. Iedere streepjescode is slechts een keer bruikbaar. Daarbij maakt het niet uit hoe vaak een ticket geprint wordt.


11. Waarom vraagt de Woonbond een eigen bijdrage voor deelname aan het huurdersfestival?

De Woonbond is niet in de gelegenheid om het hele evenement gratis aan te bieden, daarom wordt een eigen bijdrage gevraagd in onkosten voor catering en organisatie. Tegelijkertijd willen we niet dat de kosten een belemmering zijn voor huurders met een minimumkomen om deel te nemen. Voor deze huurders heeft de Woonbond een regeling (zie vraag 12 hieronder).


12. Ik ben lid en wil graag naar het huurdersfestival, maar ik heb geen geld voor een kaartje. Kan ik toch komen?

Dat kan. Er is een aantal kaarten beschikbaar voor deelnemers die niet in de gelegenheid zijn om zelf een kaartje te betalen. Via een formulier kunt u maximaal twee kaartjes aanvragen zolang de voorraad strekt. Een kaartje voor uzelf en eventueel voor uw partner of uw huisgenoot.


Naar boven